Regulamin Programu Lojalnościowego PakietMieszkanie



§ 1
Przedmiot Regulaminu


  1. Organizatorem programu lojalnościowego pod nazwą „PakietMieszkanie” (dalej jako „Program” lub ”PakietMieszkanie”) jest Castorama Polska sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02- 255), ul. Krakowiaków 78, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000024785, NIP: 5261009959; REGON: 010817199, kapitał zakładowy w wysokości 54.808.000,00 PLN (dalej jako „Organizator” lub „Castorama”).
  2. Uczestnikami Programu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które otrzymały od podmiotu współpracującego z Castorama, od którego nabyły nieruchomość (dalej jako „Deweloper”) unikalny kod rejestracyjny w Programie oraz skutecznie zarejestrowały się w Programie zgodnie z § 2 Regulaminu (dalej jako „Uczestnik”).
  3. Informacje dotyczące Programu można uzyskać pod adresem email: pakietmieszkanie@castopro.pl lub bezpośrednio w Punktach Obsługi Klienta w Sklepach.
  4. Korzyści uzyskane w ramach uczestnictwa w Programie można wykorzystać w sklepach stacjonarnych Castorama, Castorama Smart, Castorama Express, Brico Depot (dalej jako „Sklepy Stacjonarne”). Korzyści uzyskanych w ramach uczestnictwa w Programie nie można wykorzystać w sklepie internetowym Castorama na stronie www.castorama.pl (dalej jako „Sklep Internetowy”).
  5. Korzyści uzyskane w ramach Programu nie łączą się z innymi akcjami handlowymi (w tym akcjami, w ramach których komunikowane są ceny obniżone lub produkty sprzedawane są w zestawie, w ramach którego kolejny produkt jest tańszy lub udzielony jest na niego rabat procentowy) w Sklepach, a także korzyściami wynikającymi z uczestnictwa w programie lojalnościowym CastoPro o ile Castorama nie postanowi inaczej w ramach warunków takich innych promocji lub chyba że Castorama w innej formie dopuści możliwość takiego łączenia z innymi promocjami. W przypadku braku możliwości łączenia promocji, Uczestnik przed dokonaniem transakcji, w ramach której może skorzystać z korzyści przewidzianej w Programie, decyduje czy realizuje w ramach transakcji Korzyść z Programu, czy też korzyść wynikającą z innej promocji realizowanej przez Castorama.

§ 2 Rejestracja


  1. Rejestracji Uczestnika w Programie można dokonać za pośrednictwem formularza rejestracji na stronie Programu dostępnej pod adresem pakietmieszkanie.castorama.pl (dalej jako „Rejestracja”).
  2. W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie następujących danych:
    1. imię i nazwisko zgłaszającego;
    2. unikalny, jednorazowy kod rejestracyjny otrzymany od Dewelopera;
    3. numer NIP Dewelopera
    4. adres e-mail;
    5. numer telefonu; (przy czym numer telefonu musi być numerem z prefiksem pochodzącym z krajów UE);
    6. sklep Castorama (wybrany Sklep Stacjonarny, w którym Uczestnik najczęściej dokonuje zakupów lub planuje dokonywanie zakupów w przyszłości);
  3. Dany adres e-mail lub numer telefonu mogą być używane jednocześnie tylko przez jednego Uczestnika.
  4. Dany adres email lub numer telefonu nie mogą być uprzednio wykorzystane w programie Lojalnościowym CastoPro
  5. Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest obligatoryjna. Dodatkowo Uczestnik może wyrazić dobrowolne zgody marketingowe.
  6. Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód i potwierdzeniu Rejestracji, na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego Uczestnik może potwierdzić numer telefonu. Następnie na adres e-mail Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego możliwe jest potwierdzenie adresu e-mail oraz ustawienie hasła do konta. Ustawienie hasła do konta jest równoznaczne z zakończeniem Rejestracji i aktywacją karty w formie wirtualnej (dalej jako „Karta”). Aktywacja powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od wysłania przez Castorama wiadomości, w innym wypadku proces Rejestracji powinien zostać powtórzony. Po upływie 48 godzin dane Uczestnika (adres e-mail i numer telefonu) zostają usunięte z bazy danych Programu.
  7. Wraz z Rejestracją zostaje utworzone konto Uczestnika (dalej jako „Konto”) i Uczestnik otrzymuje dane (numer) przypisanej do niego Karty. Karta dostępna jest za pośrednictwem Strony Programu.
  8. Uczestnik poprzez swoje Konto może sprawdzać:
    1. szczegóły transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
    2. łączną wartość transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
    3. informacje o przyznanych korzyściach;
    4. historię transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
    5. historię otrzymanych korzyści wynikających z Programu uzyskanych przez Uczestnika przy użyciu Konta.
  9. Uczestnik zobowiązany jest do podawania w procesie Rejestracji jedynie prawdziwych danych dotyczących Uczestnika. W szczególności Uczestnik nie może w toku Rejestracji podawać numeru telefonu oraz adresu e-mail innych osób.
  10. Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji w ramach Konta swoich danych po każdej ich zmianie. Castorama nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji, w szczególności danych kontaktowych.
  11. Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia poufności danych pozwalających na logowanie się do Konta (w szczególności loginu i hasła). Castorama nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Uczestnik przekazał dane dostępowe do Konta. W przypadku uzyskania informacji lub podejrzenia uzyskania przez osobę nieuprawnioną dostępu do danych logowania, Uczestnik może zablokować dostęp do Konta kontaktując się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380 ).

§ 3
Korzyści. Status PakietMieszkanie


  1. W zależności od spełnienia określonych warunków, Uczestnikom przysługują korzyści przewidziane w Tabeli Korzyści zawartej w Załączniku do Regulaminu (dalej jako „Korzyści”). Castorama ma prawo dokonania zmiany Tabeli Korzyści po uprzednim powiadomieniu Uczestników z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem (z zastrzeżeniem zapewnienia uprawnień do Korzyści, do których Uczestnicy nabyli uprawnienia przed upływem okresu obowiązywania dotychczasowej Tabeli Korzyści).
  2. Korzyści będą uwidaczniane na Koncie Uczestnika.
  3. Korzyści wskazane w Tabeli Korzyści będą ważne przez 12 miesięcy od daty rejestracji Uczestnika w Programie lub do przekroczenia łącznej kwoty 100.000,00 złotych brutto za wszystkie zakupy dokonane w ramach Programu przez Uczestnika, w zależności od tego, które z powyższych będzie miało miejsce wcześniej.
  4. Uczestnik Programu otrzyma również Korzyści w postaci:
    1. możliwości korzystania z obsługi przez dedykowaną infolinię dla Uczestników Programu CastoPro (nr telefonu 690 680 380, informacja o dniach i godzinach pracy infolinii – na Stronie Programu);
    2. ułatwienia w procesie zwrotu towaru (możliwość dokonania zwrotu na podstawie danych dotyczących transakcji na Kartach dostępnych z poziomu Strony Programu po zalogowaniu się na Koncie).
  5. Castorama może oferować Uczestnikom również inne Korzyści, w tym, w szczególności kupony zniżkowe, innego rodzaju zniżki. Informacje o takich dodatkowych Korzyściach i warunkach ich uzyskania, znajdowały się będą na Stronie Programu, w Sklepach Stacjonarnych oraz będzie można je uzyskać na dedykowanej infolinii Programu - Infolinii CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Rodzaj takich Korzyści oferowanych Uczestnikom może się zmieniać w czasie.
  6. Skorzystanie z przyznanej zniżki (w szczególności zniżki na usługi określone w Załączniku) wymaga okazania pracownikowi w Sklepie Stacjonarnym odpowiedniego widoku ze Strony Programu na ekranie urządzenia mobilnego.
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Uczestnika (w wykonaniu jego prawa do odstąpienia wynikającego z ustawy) od umowy sprzedaży produktu, w ramach której Uczestnik wykorzystał zniżkę wynikającą z Programu i dokonaniu zwrotu produktu zakupionego na podstawie takiej umowy, Uczestnikowi zostanie zwrócona kwota równa uiszczonej przez niego ceny (cenie po uwzględnieniu obniżki). W celu uniknięcia wątpliwości – niniejsze postanowienie nie pozbawia Uczestnika jakichkolwiek uprawnień, jakie na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz umowy sprzedaży przysługują Uczestnikowi w sytuacji wadliwości produktów lub usług.

§ 4
Przypisanie transakcji do Konta


  1. Castorama będzie zapisywała transakcje dokonane przez Uczestnika w przypadku transakcji nabycia towarów lub usług w Sklepie Stacjonarnym oraz w Sklepie Internetowym (w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Castorama) na zasadach określonych w ust. 2 poniżej. Warunkiem jest okazanie Karty, podanie numeru Karty podczas realizacji transakcji kasowej lub podanie numeru telefonu skojarzonego z tą Kartą. Do Konta przypisywane jest każde wydane pełne 1 złoty brutto w ramach danej transakcji (wartość transakcji dla potrzeb przypisania wartości do Konta zaokrąglana jest w dół do pełnych złotych).
  2. Przypisanie transakcji dokonywanej w Sklepie Internetowym do Konta możliwe będzie wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik wprowadzi podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w Programie.
  3. W związku z tym, że w Sklepach Stacjonarnych ani w Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa, Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączenia transakcji obejmującej hurtową ilość produktów z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści. W razie wątpliwości, za zamówienie hurtowe (zakup hurtowy) uznaje się zamówienie obejmujące (w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień Uczestnika złożonych w ciągu trzech dni złożonych w tym samym lub różnych sklepach Castorama) powyżej 20 sztuk tego samego produktu. Castorama zastrzega sobie także prawo do wyłączenia transakcji z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści w przypadku, gdy okoliczności związane z transakcją wskazują na możliwość oszustwa.
  4. Uczestnik nie może przekazywać danych Karty i Konta na rzecz osób trzecich, ani osoba trzecia nie może posługiwać się danymi Karty i Konta Uczestnika, w celu zaliczenia na Konto danego Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Karty ani danych Karty osobom trzecim w celu zaliczenia na Konto Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Castorama może zweryfikować tożsamość osoby dokonującej transakcji lub odbioru Korzyści, w celu sprawdzenia czy transakcji lub odbioru Korzyści dokonuje Uczestnik uprawniony do Karty lub Konta, na które powołuje się Uczestnik przy transakcji. W przypadku stwierdzenia przypisania wartości danej transakcji do Konta z naruszeniem niniejszego postanowienia, Castorama będzie uprawniona do usunięcia z Konta wartości transakcji przypisanych Uczestnikowi w związku z takim naruszeniem, a takie działania Uczestnika traktowane będzie jako istotne naruszenie Regulaminu.
  5. Przypisanie transakcji i jej wartości do danego Uczestnika warunkowane jest:
    1. w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym - poinformowaniem kasjera przy rozpoczęciu transakcji kasowej o posiadaniu statusu Uczestnika Programu oraz okazaniem Karty (wyświetlenie jej w formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym), podaniem numeru Karty lub podaniem numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
    2. w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym przy użyciu kas samoobsługowych – podaniem numeru Karty lub numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
    3. w przypadku transakcji w Sklepie Internetowym – podaniem w zamówieniu składanym w Sklepie Internetowym tego samego adresu e-mail, który został podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie;
    Niezależnie od wymogów opisanych powyżej, przypisywane będą jedynie transakcje dokonywane po uprzedniej skutecznej Rejestracji Konta.
  6. W wypadku braku podjęcia wskazanych powyżej działań podczas dokonywania transakcji, późniejsze (tj. po zakończeniu transakcji) przypisanie transakcji do Konta Uczestnika nie będzie możliwe. Jeżeli jednak z przyczyn leżących po stronie Castorama, nie będzie możliwe przypisanie transakcji i jej wartości do Konta od razu podczas jej dokonywania, Uczestnik może w ciągu 30 dni liczonych od dnia dokonania tej transakcji zgłosić się o jej przypisanie.
  7. W przypadku zamówień produktów transakcja zostanie przypisana do konta w Programie w chwili odebrania towaru i wydrukowania paragonu fiskalnego. Zaliczki fiskalne nie są zaliczane do wydatków w Programie.
  8. Transakcja zostanie zapisana na Koncie nie później niż w terminie 48 godzin od transakcji i wpływu do Castorama pełnej płatności z tytułu danej transakcji.
  9. W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji (umowy sprzedaży towarów lub usług), w szczególności poprzez zwrot towaru na podstawie uprawnień wynikających z przepisów prawa lub ewentualnych zobowiązań przyjętych przez Castorama, transakcja taka nie będzie po odstąpieniu uwzględniana w ramach salda Konta Uczestnika, a jej wartość zostanie odjęta z salda Konta. W przypadku uzyskania lub skorzystania z Korzyści w ramach Programu, wynikających z uprzednio dokonanej transakcji, od której Uczestnik odstąpił (w tym poprzez zwrot towaru), Castorama jest uprawniona do żądania zwrotu przez Uczestnika Korzyści uzyskanych w związku z transakcją, od której Uczestnik odstąpił lub jej równowartości. W szczególności, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów lub usług, w związku z zaliczeniem których na Konto Uczestnika uzyskał on jakiekolwiek Korzyści – Uczestnik będzie zobowiązany do ich zwrotu (w szczególności Castorama będzie uprawniona do dezaktywacji kuponów zniżkowych lub okresowych kuponów rabatowych uzyskanych w związku z umową, od której Uczestnik odstąpił) lub – w wypadku gdy Uczestnik udzieloną Korzyść już wykorzystał – zwrotu równowartości wykorzystanej Korzyści (Castorama będzie uprawniona do potrącenia wartości Korzyści podlegającej zwrotowi na rzecz Castorama z kwotami należnymi Uczestnikowi w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży). Równowartością uzyskanej Korzyści jest w szczególności kwota odpowiadająca wartości zniżek uzyskanych przez Uczestnika na podstawie kuponu zniżkowego, a także kwota odpowiadająca wartości uzyskanych rabatów procentowych.
  10. Castorama może w każdym czasie i ze skutkiem natychmiastowym wyłączyć w Regulaminie możliwość zaliczania na Konto wartości transakcji, których przedmiotem są produkty lub usługi o takim charakterze, dla których przypisanie ich wartości do Konta za ich zakup mogłoby być uznane za niedozwoloną promocję takich produktów lub usług lub z innego powodu uznane za działanie niezgodne z prawem.

§ 5
Dane osobowe


  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania kontem i Kartą Główną jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, KRS 0000024785 (dalej jako „Castorama” lub „Administrator”). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: IOD@castorama.pl lub pod ww. adresem siedziby, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług określonych w Programie na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej: „RODO”), w związku z akceptacją Regulaminu. Ponadto dane będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest realizacja zasad Programu na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w zakresie rozpatrzenia reklamacji dotyczących Programu oraz ewentualnego dochodzenia i obrony przed roszczeniami z nim związanymi oraz możliwość kontaktu z osobą wyznaczoną przez Uczestnika do kontaktu w związku z uczestnictwem w Programie, a w celach dowodowych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu marketingowym przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody). Dane osobowe mogą podlegać automatycznemu zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która przystąpiła do Programu lub wyraziła dodatkowe zgody marketingowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu spełnienia obowiązków prawnych przez Administratora wynikających m.in. z obowiązku przechowywania dokumentacji podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  3. Podanie przez Uczestników Programu danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia i realizacji Programu, brak podania danych może uniemożliwić uczestnictwo w Programie.
  4. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi IT również spoza UE, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Zgodnie z przepisami ochrony danych, bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych poza EOG gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE lub decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. W ramach współpracy z grupą kapitałową Kingfisher dane osobowe mogą być przekazane do centrali Administratora w Wielkiej Brytanii. Transfer danych osobowych opiera się na decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony danych osobowych w Wielkiej Brytanii. Bezpieczeństwo przekazywania danych osobowych do innych państw poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy), niż Wielka Brytania, gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w Programie. W przypadku wyrażenia dobrowolnych zgód marketingowych dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgód.
  6. Wyrażona dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem.
  7. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z członkostwa w Programie, zgodnie z treścią § 6 Regulamin

§ 6
Rezygnacja lub wykluczenie z udziału w Programie. Zakończenie Programu


  1. Castorama może zawiesić udział Uczestnika w Programie w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu. W przypadku zawieszenia udziału w Programie Konto Uczestnika może zostać zablokowane (tj. nie będzie istniała możliwość realizacji Korzyści i przypisywana transakcji do Konta). Castorama może także nie dopuścić do Rejestracji Uczestnika lub wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie (w tym zablokować lub bezpowrotnie usunąć Konto Uczestnika), jeżeli:
    1. Uczestnik nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie;
    2. Uczestnik w toku Rejestracji podał nieprawdziwe dane;
    3. Uczestnik naruszył istotne postanowienie Regulaminu;
    4. Uczestnik w związku z udziałem w Programie naruszył przepisy obowiązującego prawa.
  2. Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w Programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji Konta Uczestnika (przy wykorzystaniu odpowiednich opcji Konta). W wypadku rezygnacji przez Uczestnika z jego udziału w Programie przypisana do Konta wartość transakcji zostanie automatycznie unieważniona. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z dezaktywacją Karty.
  3. Castorama zastrzega sobie prawo zakończenia obowiązywania Programu za uprzednim zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 60 dni. Informacje o zakończeniu Programu Castorama przekaże do Uczestników za pośrednictwem wiadomości e- mail na adres podany na Koncie Uczestnika. Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji wcześniejszego zakończenia Programu zgodnie z niniejszym § 6 ust. 3 Regulaminu.
  4. Castorama ma prawo do czasowego zawieszenia Programu w całości lub w części w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. naruszenie bezpieczeństwa danych, cyberatak, zidentyfikowana duża skala nadużyć. W takiej sytuacji Castorama niezwłocznie powiadomi Uczestników i dążyć będzie do niezwłocznego przywrócenia pełnej funkcjonalności Programu. Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji zawieszenia Programu zgodnie z niniejszym § 6 ust. 4 Regulaminu.
  5. Po zakończeniu obowiązywania Programu (w wyniku zakończenia Programu przez Castorama lub w wyniku upływu okresu obowiązywania Programu) Uczestnik nie będzie miał możliwości korzystania z Konta i związanych z nim Korzyści, z zastrzeżeniem możliwości wykorzystania przyznanych kuponów zniżkowych do dnia wskazanego w ich treści, jak również wykorzystania innych Korzyści, o których możliwości wykorzystania po upływie okresu obowiązywania Programu Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora. W przypadku zakończenia obowiązywania Programu Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie określonym w § 6 ust. 2 powyżej.

§ 7
Procedura reklamacyjna


  1. Reklamacje dotyczące Programu oraz przyznanych Korzyści mogą być zgłaszane:
    1. pisemnie listem na adres Organizatora: Castorama Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa;
    2. mailowo na adres e-mail Organizatora: pakietmieszkanie@castopro.pl.
  2. Reklamacje co do przebiegu Programu mogą być zgłaszane również po jego zakończeniu.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji Uczestnika, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail Uczestnika, o ile Uczestnik taki adres posiada i chce z niego skorzystać, jak również wskazanie przyczyny reklamacji.
  4. Organizator będzie rozpatrywać reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
  5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika listem lub mailem na adres podany w reklamacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.

§ 8 Postanowienia końcowe


  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024 r.
  2. Organizator zastrzega możliwość zmiany Regulaminu pod warunkiem, że zmiany nie będą naruszały praw nabytych Uczestników.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Kodeks Cywilny.
  4. Do rozstrzygania wszelkich sporów, wszczętych z inicjatywy Uczestnika, a wynikłych ze stosowania niniejszego Regulaminu, właściwy jest sąd miejsca siedziby Organizatora lub miejsca zakupu (wykonania umowy), według wyboru konsumenta. W przypadku sporu wynikłego z inicjatywy Organizatora przeciwko Uczestnikowi, właściwy jest wyłącznie sąd według miejsca zamieszkania Uczestnika.
  5. Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz na Stronie Programu pod adresem pakietmieszkanie.castorama.pl
  6. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

Załącznik nr 1 do Regulaminu
Obowiązuje od dnia 01.10.2024 r.


Załącznik określa szczególne warunki Programu dla Uczestników
Tabela Korzyści

Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po zarejestrowaniu do programu PakietMieszkanie* 10%
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi cięcia w Sklepie Stacjonarnym* 50%
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi transportu zamawianego w Sklepie Stacjonarnym* (zniżka nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu produktów z magazynu centralnego, tj. kuchni i mebli modułowych Atomia). Szczegółowych informacji co do tego, czy dany transport jest transportem, przy którym zniżka może być zastosowana można uzyskać w Sklepie Stacjonarnym. 50%

*Rabaty zostaną wyłączone po 12 miesiącach od daty rejestracji w Programie lub po przekroczeniu łącznej kwoty 100.000,00 złotych brutto za wszystkie zakupy dokonane w ramach Programu przez Uczestnika.


Inne regulaminy