Regulamin Programu Lojalnościowego PakietMieszkanie
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Organizatorem programu lojalnościowego pod nazwą „PakietMieszkanie” (dalej jako „Program” lub ”PakietMieszkanie”) jest Castorama Polska sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02- 255), ul. Krakowiaków 78, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000024785, NIP: 5261009959; REGON: 010817199, kapitał zakładowy w wysokości 54.808.000,00 PLN (dalej jako „Organizator” lub „Castorama”).
- Uczestnikami Programu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które otrzymały od podmiotu współpracującego z Castorama, od którego nabyły nieruchomość (dalej jako „Deweloper”) unikalny kod rejestracyjny w Programie oraz skutecznie zarejestrowały się w Programie zgodnie z § 2 Regulaminu (dalej jako „Uczestnik”).
- Informacje dotyczące Programu można uzyskać pod adresem email: pakietmieszkanie@castopro.pl lub bezpośrednio w Punktach Obsługi Klienta w Sklepach.
- Korzyści uzyskane w ramach uczestnictwa w Programie można wykorzystać w sklepach stacjonarnych Castorama, Castorama Smart, Castorama Express, Brico Depot (dalej jako „Sklepy Stacjonarne”). Korzyści uzyskanych w ramach uczestnictwa w Programie nie można wykorzystać w sklepie internetowym Castorama na stronie www.castorama.pl (dalej jako „Sklep Internetowy”).
- Korzyści uzyskane w ramach Programu nie łączą się z innymi akcjami handlowymi (w tym akcjami, w ramach których komunikowane są ceny obniżone lub produkty sprzedawane są w zestawie, w ramach którego kolejny produkt jest tańszy lub udzielony jest na niego rabat procentowy) w Sklepach, a także korzyściami wynikającymi z uczestnictwa w programie lojalnościowym CastoPro o ile Castorama nie postanowi inaczej w ramach warunków takich innych promocji lub chyba że Castorama w innej formie dopuści możliwość takiego łączenia z innymi promocjami. W przypadku braku możliwości łączenia promocji, Uczestnik przed dokonaniem transakcji, w ramach której może skorzystać z korzyści przewidzianej w Programie, decyduje czy realizuje w ramach transakcji Korzyść z Programu, czy też korzyść wynikającą z innej promocji realizowanej przez Castorama.
§ 2 Rejestracja
- Rejestracji Uczestnika w Programie można dokonać za pośrednictwem formularza rejestracji na stronie Programu dostępnej pod adresem pakietmieszkanie.castorama.pl (dalej jako „Rejestracja”).
-
W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie
następujących danych:
- imię i nazwisko zgłaszającego;
- unikalny, jednorazowy kod rejestracyjny otrzymany od Dewelopera;
- numer NIP Dewelopera
- adres e-mail;
- numer telefonu; (przy czym numer telefonu musi być numerem z prefiksem pochodzącym z krajów UE);
- sklep Castorama (wybrany Sklep Stacjonarny, w którym Uczestnik najczęściej dokonuje zakupów lub planuje dokonywanie zakupów w przyszłości);
- Dany adres e-mail lub numer telefonu mogą być używane jednocześnie tylko przez jednego Uczestnika.
- Dany adres email lub numer telefonu nie mogą być uprzednio wykorzystane w programie Lojalnościowym CastoPro
- Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest obligatoryjna. Dodatkowo Uczestnik może wyrazić dobrowolne zgody marketingowe.
- Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód i potwierdzeniu Rejestracji, na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego Uczestnik może potwierdzić numer telefonu. Następnie na adres e-mail Uczestnika wysyłany jest link aktywacyjny, za pomocą którego możliwe jest potwierdzenie adresu e-mail oraz ustawienie hasła do konta. Ustawienie hasła do konta jest równoznaczne z zakończeniem Rejestracji i aktywacją karty w formie wirtualnej (dalej jako „Karta”). Aktywacja powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od wysłania przez Castorama wiadomości, w innym wypadku proces Rejestracji powinien zostać powtórzony. Po upływie 48 godzin dane Uczestnika (adres e-mail i numer telefonu) zostają usunięte z bazy danych Programu.
- Wraz z Rejestracją zostaje utworzone konto Uczestnika (dalej jako „Konto”) i Uczestnik otrzymuje dane (numer) przypisanej do niego Karty. Karta dostępna jest za pośrednictwem Strony Programu.
-
Uczestnik poprzez swoje Konto może sprawdzać:
- szczegóły transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- łączną wartość transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- informacje o przyznanych korzyściach;
- historię transakcji dokonanych przy użyciu Konta;
- historię otrzymanych korzyści wynikających z Programu uzyskanych przez Uczestnika przy użyciu Konta.
- Uczestnik zobowiązany jest do podawania w procesie Rejestracji jedynie prawdziwych danych dotyczących Uczestnika. W szczególności Uczestnik nie może w toku Rejestracji podawać numeru telefonu oraz adresu e-mail innych osób.
- Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji w ramach Konta swoich danych po każdej ich zmianie. Castorama nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji, w szczególności danych kontaktowych.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia poufności danych pozwalających na logowanie się do Konta (w szczególności loginu i hasła). Castorama nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Uczestnik przekazał dane dostępowe do Konta. W przypadku uzyskania informacji lub podejrzenia uzyskania przez osobę nieuprawnioną dostępu do danych logowania, Uczestnik może zablokować dostęp do Konta kontaktując się z Infolinią CastoPro (nr telefonu 690 680 380 ).
§ 3
Korzyści. Status PakietMieszkanie
- W zależności od spełnienia określonych warunków, Uczestnikom przysługują korzyści przewidziane w Tabeli Korzyści zawartej w Załączniku do Regulaminu (dalej jako „Korzyści”). Castorama ma prawo dokonania zmiany Tabeli Korzyści po uprzednim powiadomieniu Uczestników z co najmniej 7- dniowym wyprzedzeniem (z zastrzeżeniem zapewnienia uprawnień do Korzyści, do których Uczestnicy nabyli uprawnienia przed upływem okresu obowiązywania dotychczasowej Tabeli Korzyści).
- Korzyści będą uwidaczniane na Koncie Uczestnika.
- Korzyści wskazane w Tabeli Korzyści będą ważne przez 12 miesięcy od daty rejestracji Uczestnika w Programie lub do przekroczenia łącznej kwoty 100.000,00 złotych brutto za wszystkie zakupy dokonane w ramach Programu przez Uczestnika, w zależności od tego, które z powyższych będzie miało miejsce wcześniej.
-
Uczestnik Programu otrzyma również Korzyści w postaci:
- możliwości korzystania z obsługi przez dedykowaną infolinię dla Uczestników Programu CastoPro (nr telefonu 690 680 380, informacja o dniach i godzinach pracy infolinii – na Stronie Programu);
- ułatwienia w procesie zwrotu towaru (możliwość dokonania zwrotu na podstawie danych dotyczących transakcji na Kartach dostępnych z poziomu Strony Programu po zalogowaniu się na Koncie).
- Castorama może oferować Uczestnikom również inne Korzyści, w tym, w szczególności kupony zniżkowe, innego rodzaju zniżki. Informacje o takich dodatkowych Korzyściach i warunkach ich uzyskania, znajdowały się będą na Stronie Programu, w Sklepach Stacjonarnych oraz będzie można je uzyskać na dedykowanej infolinii Programu - Infolinii CastoPro (nr telefonu 690 680 380). Rodzaj takich Korzyści oferowanych Uczestnikom może się zmieniać w czasie.
- Skorzystanie z przyznanej zniżki (w szczególności zniżki na usługi określone w Załączniku) wymaga okazania pracownikowi w Sklepie Stacjonarnym odpowiedniego widoku ze Strony Programu na ekranie urządzenia mobilnego.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Uczestnika (w wykonaniu jego prawa do odstąpienia wynikającego z ustawy) od umowy sprzedaży produktu, w ramach której Uczestnik wykorzystał zniżkę wynikającą z Programu i dokonaniu zwrotu produktu zakupionego na podstawie takiej umowy, Uczestnikowi zostanie zwrócona kwota równa uiszczonej przez niego ceny (cenie po uwzględnieniu obniżki). W celu uniknięcia wątpliwości – niniejsze postanowienie nie pozbawia Uczestnika jakichkolwiek uprawnień, jakie na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz umowy sprzedaży przysługują Uczestnikowi w sytuacji wadliwości produktów lub usług.
§ 4
Przypisanie transakcji do Konta
- Castorama będzie zapisywała transakcje dokonane przez Uczestnika w przypadku transakcji nabycia towarów lub usług w Sklepie Stacjonarnym oraz w Sklepie Internetowym (w tym za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Castorama) na zasadach określonych w ust. 2 poniżej. Warunkiem jest okazanie Karty, podanie numeru Karty podczas realizacji transakcji kasowej lub podanie numeru telefonu skojarzonego z tą Kartą. Do Konta przypisywane jest każde wydane pełne 1 złoty brutto w ramach danej transakcji (wartość transakcji dla potrzeb przypisania wartości do Konta zaokrąglana jest w dół do pełnych złotych).
- Przypisanie transakcji dokonywanej w Sklepie Internetowym do Konta możliwe będzie wyłącznie w przypadku, gdy Uczestnik wprowadzi podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w Programie.
- W związku z tym, że w Sklepach Stacjonarnych ani w Sklepie Internetowym nie jest prowadzona sprzedaż hurtowa, Castorama zastrzega sobie prawo do wyłączenia transakcji obejmującej hurtową ilość produktów z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści. W razie wątpliwości, za zamówienie hurtowe (zakup hurtowy) uznaje się zamówienie obejmujące (w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień Uczestnika złożonych w ciągu trzech dni złożonych w tym samym lub różnych sklepach Castorama) powyżej 20 sztuk tego samego produktu. Castorama zastrzega sobie także prawo do wyłączenia transakcji z Konta i nieprzyznania lub cofnięcia przyznanych w związku z taką transakcją Korzyści w przypadku, gdy okoliczności związane z transakcją wskazują na możliwość oszustwa.
- Uczestnik nie może przekazywać danych Karty i Konta na rzecz osób trzecich, ani osoba trzecia nie może posługiwać się danymi Karty i Konta Uczestnika, w celu zaliczenia na Konto danego Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Nie jest dopuszczalne przekazywanie Karty ani danych Karty osobom trzecim w celu zaliczenia na Konto Uczestnika transakcji dokonywanych przez osoby trzecie. Castorama może zweryfikować tożsamość osoby dokonującej transakcji lub odbioru Korzyści, w celu sprawdzenia czy transakcji lub odbioru Korzyści dokonuje Uczestnik uprawniony do Karty lub Konta, na które powołuje się Uczestnik przy transakcji. W przypadku stwierdzenia przypisania wartości danej transakcji do Konta z naruszeniem niniejszego postanowienia, Castorama będzie uprawniona do usunięcia z Konta wartości transakcji przypisanych Uczestnikowi w związku z takim naruszeniem, a takie działania Uczestnika traktowane będzie jako istotne naruszenie Regulaminu.
-
Przypisanie transakcji i jej wartości do danego Uczestnika warunkowane
jest:
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym - poinformowaniem kasjera przy rozpoczęciu transakcji kasowej o posiadaniu statusu Uczestnika Programu oraz okazaniem Karty (wyświetlenie jej w formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym), podaniem numeru Karty lub podaniem numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Stacjonarnym przy użyciu kas samoobsługowych – podaniem numeru Karty lub numeru telefonu Uczestnika skojarzonego z tą Kartą;
- w przypadku transakcji w Sklepie Internetowym – podaniem w zamówieniu składanym w Sklepie Internetowym tego samego adresu e-mail, który został podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie;
- W wypadku braku podjęcia wskazanych powyżej działań podczas dokonywania transakcji, późniejsze (tj. po zakończeniu transakcji) przypisanie transakcji do Konta Uczestnika nie będzie możliwe. Jeżeli jednak z przyczyn leżących po stronie Castorama, nie będzie możliwe przypisanie transakcji i jej wartości do Konta od razu podczas jej dokonywania, Uczestnik może w ciągu 30 dni liczonych od dnia dokonania tej transakcji zgłosić się o jej przypisanie.
- W przypadku zamówień produktów transakcja zostanie przypisana do konta w Programie w chwili odebrania towaru i wydrukowania paragonu fiskalnego. Zaliczki fiskalne nie są zaliczane do wydatków w Programie.
- Transakcja zostanie zapisana na Koncie nie później niż w terminie 48 godzin od transakcji i wpływu do Castorama pełnej płatności z tytułu danej transakcji.
- W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji (umowy sprzedaży towarów lub usług), w szczególności poprzez zwrot towaru na podstawie uprawnień wynikających z przepisów prawa lub ewentualnych zobowiązań przyjętych przez Castorama, transakcja taka nie będzie po odstąpieniu uwzględniana w ramach salda Konta Uczestnika, a jej wartość zostanie odjęta z salda Konta. W przypadku uzyskania lub skorzystania z Korzyści w ramach Programu, wynikających z uprzednio dokonanej transakcji, od której Uczestnik odstąpił (w tym poprzez zwrot towaru), Castorama jest uprawniona do żądania zwrotu przez Uczestnika Korzyści uzyskanych w związku z transakcją, od której Uczestnik odstąpił lub jej równowartości. W szczególności, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów lub usług, w związku z zaliczeniem których na Konto Uczestnika uzyskał on jakiekolwiek Korzyści – Uczestnik będzie zobowiązany do ich zwrotu (w szczególności Castorama będzie uprawniona do dezaktywacji kuponów zniżkowych lub okresowych kuponów rabatowych uzyskanych w związku z umową, od której Uczestnik odstąpił) lub – w wypadku gdy Uczestnik udzieloną Korzyść już wykorzystał – zwrotu równowartości wykorzystanej Korzyści (Castorama będzie uprawniona do potrącenia wartości Korzyści podlegającej zwrotowi na rzecz Castorama z kwotami należnymi Uczestnikowi w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży). Równowartością uzyskanej Korzyści jest w szczególności kwota odpowiadająca wartości zniżek uzyskanych przez Uczestnika na podstawie kuponu zniżkowego, a także kwota odpowiadająca wartości uzyskanych rabatów procentowych.
- Castorama może w każdym czasie i ze skutkiem natychmiastowym wyłączyć w Regulaminie możliwość zaliczania na Konto wartości transakcji, których przedmiotem są produkty lub usługi o takim charakterze, dla których przypisanie ich wartości do Konta za ich zakup mogłoby być uznane za niedozwoloną promocję takich produktów lub usług lub z innego powodu uznane za działanie niezgodne z prawem.
§ 5
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, osób upoważnionych przez Uczestników, będących posiadaczami Karty Dodatkowej oraz osób wyznaczonych przez Uczestników do zarządzania kontem i Kartą Główną jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 78, KRS 0000024785 (dalej jako „Castorama” lub „Administrator”). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: IOD@castorama.pl lub pod ww. adresem siedziby, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług określonych w Programie na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej: „RODO”), w związku z akceptacją Regulaminu. Ponadto dane będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest realizacja zasad Programu na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w zakresie rozpatrzenia reklamacji dotyczących Programu oraz ewentualnego dochodzenia i obrony przed roszczeniami z nim związanymi oraz możliwość kontaktu z osobą wyznaczoną przez Uczestnika do kontaktu w związku z uczestnictwem w Programie, a w celach dowodowych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu marketingowym przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody). Dane osobowe mogą podlegać automatycznemu zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która przystąpiła do Programu lub wyraziła dodatkowe zgody marketingowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu spełnienia obowiązków prawnych przez Administratora wynikających m.in. z obowiązku przechowywania dokumentacji podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Podanie przez Uczestników Programu danych osobowych, jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia i realizacji Programu, brak podania danych może uniemożliwić uczestnictwo w Programie.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi IT również spoza UE, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Zgodnie z przepisami ochrony danych, bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych poza EOG gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE lub decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. W ramach współpracy z grupą kapitałową Kingfisher dane osobowe mogą być przekazane do centrali Administratora w Wielkiej Brytanii. Transfer danych osobowych opiera się na decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony danych osobowych w Wielkiej Brytanii. Bezpieczeństwo przekazywania danych osobowych do innych państw poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy), niż Wielka Brytania, gwarantuje stosowanie zewnętrznych umów dotyczących przetwarzania danych w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez UE.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w Programie. W przypadku wyrażenia dobrowolnych zgód marketingowych dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgód.
- Wyrażona dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem.
- Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z członkostwa w Programie, zgodnie z treścią § 6 Regulamin
§ 6
Rezygnacja lub wykluczenie z udziału w Programie. Zakończenie
Programu
-
Castorama może zawiesić udział Uczestnika w Programie w przypadku
naruszenia postanowień Regulaminu. W przypadku zawieszenia udziału w
Programie Konto Uczestnika może zostać zablokowane (tj. nie będzie
istniała możliwość realizacji Korzyści i przypisywana transakcji do
Konta). Castorama może także nie dopuścić do Rejestracji Uczestnika
lub wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie (w tym zablokować lub
bezpowrotnie usunąć Konto Uczestnika), jeżeli:
- Uczestnik nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie;
- Uczestnik w toku Rejestracji podał nieprawdziwe dane;
- Uczestnik naruszył istotne postanowienie Regulaminu;
- Uczestnik w związku z udziałem w Programie naruszył przepisy obowiązującego prawa.
- Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnacji można dokonać poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w Programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji Konta Uczestnika (przy wykorzystaniu odpowiednich opcji Konta). W wypadku rezygnacji przez Uczestnika z jego udziału w Programie przypisana do Konta wartość transakcji zostanie automatycznie unieważniona. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z dezaktywacją Karty.
- Castorama zastrzega sobie prawo zakończenia obowiązywania Programu za uprzednim zawiadomieniem przekazanym z wyprzedzeniem nie krótszym niż 60 dni. Informacje o zakończeniu Programu Castorama przekaże do Uczestników za pośrednictwem wiadomości e- mail na adres podany na Koncie Uczestnika. Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji wcześniejszego zakończenia Programu zgodnie z niniejszym § 6 ust. 3 Regulaminu.
- Castorama ma prawo do czasowego zawieszenia Programu w całości lub w części w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. naruszenie bezpieczeństwa danych, cyberatak, zidentyfikowana duża skala nadużyć. W takiej sytuacji Castorama niezwłocznie powiadomi Uczestników i dążyć będzie do niezwłocznego przywrócenia pełnej funkcjonalności Programu. Uczestnikowi nie będą przysługiwały roszczenia wobec Castorama w sytuacji zawieszenia Programu zgodnie z niniejszym § 6 ust. 4 Regulaminu.
- Po zakończeniu obowiązywania Programu (w wyniku zakończenia Programu przez Castorama lub w wyniku upływu okresu obowiązywania Programu) Uczestnik nie będzie miał możliwości korzystania z Konta i związanych z nim Korzyści, z zastrzeżeniem możliwości wykorzystania przyznanych kuponów zniżkowych do dnia wskazanego w ich treści, jak również wykorzystania innych Korzyści, o których możliwości wykorzystania po upływie okresu obowiązywania Programu Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora. W przypadku zakończenia obowiązywania Programu Castorama utrzyma dla Uczestników możliwość zalogowania się do Konta w zakresie określonym w § 6 ust. 2 powyżej.
§ 7
Procedura reklamacyjna
-
Reklamacje dotyczące Programu oraz przyznanych Korzyści mogą być
zgłaszane:
- pisemnie listem na adres Organizatora: Castorama Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa;
- mailowo na adres e-mail Organizatora: pakietmieszkanie@castopro.pl.
- Reklamacje co do przebiegu Programu mogą być zgłaszane również po jego zakończeniu.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji Uczestnika, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail Uczestnika, o ile Uczestnik taki adres posiada i chce z niego skorzystać, jak również wskazanie przyczyny reklamacji.
- Organizator będzie rozpatrywać reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika listem lub mailem na adres podany w reklamacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024 r.
- Organizator zastrzega możliwość zmiany Regulaminu pod warunkiem, że zmiany nie będą naruszały praw nabytych Uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Kodeks Cywilny.
- Do rozstrzygania wszelkich sporów, wszczętych z inicjatywy Uczestnika, a wynikłych ze stosowania niniejszego Regulaminu, właściwy jest sąd miejsca siedziby Organizatora lub miejsca zakupu (wykonania umowy), według wyboru konsumenta. W przypadku sporu wynikłego z inicjatywy Organizatora przeciwko Uczestnikowi, właściwy jest wyłącznie sąd według miejsca zamieszkania Uczestnika.
- Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz na Stronie Programu pod adresem pakietmieszkanie.castorama.pl
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Obowiązuje od dnia 01.10.2024 r.
Załącznik określa szczególne warunki Programu dla Uczestników
Tabela Korzyści
Wysokość rabatu na zakupy przyznawanego po zarejestrowaniu do programu PakietMieszkanie* | 10% |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi cięcia w Sklepie Stacjonarnym* | 50% |
Wysokość przyznanej zniżki na korzystanie z usługi transportu zamawianego w Sklepie Stacjonarnym* (zniżka nie obejmuje transportu samochodami z windą i HDS przeznaczonymi do przewozu i rozładunku ciężkich materiałów budowlanych oraz transportu produktów z magazynu centralnego, tj. kuchni i mebli modułowych Atomia). Szczegółowych informacji co do tego, czy dany transport jest transportem, przy którym zniżka może być zastosowana można uzyskać w Sklepie Stacjonarnym. | 50% |
*Rabaty zostaną wyłączone po 12 miesiącach od daty rejestracji w Programie lub po przekroczeniu łącznej kwoty 100.000,00 złotych brutto za wszystkie zakupy dokonane w ramach Programu przez Uczestnika.